Fitze

joi, 30 decembrie 2010
Credeam ca Ramona e infumurata, pentru ca a dat un autograf.(si inca mai cred in mare parte), dat stati sa vedeti ceva si mai si. Ce credeti ca am gasit umbland la intamplare pe net? Mai multe scriitoare de ficuri Twilight care acorda interviuri. Si sunt tare mandre de ele.



Facand o lista lunga cu scriitoarele pline de ele, am ajuns sa ma intreb daca e vina lor ca sunt asa sau a celor care le sufla in....coarne si le gadila orgoliul la maxim.
Un blog care are drept slogan VEDETELE SUNTEM NOI si care este condus de Rosemary are ca scop intervievarea scriitoarelor de ficuri. Si scriitorasele si simt bine cand vad cat sunt de importante.
No comment. Am amutit. Ma duc sa imi dau cu niste apa pe fata sa imi revin din soc.

8 comentarii:

  1. Anonim spunea...:

    care e link-ul ?

  1. Anonim spunea...:

    da ne poti da si link ggt? :))) vreau sa ma amuz =))

  1. Anonim spunea...:

    GGT is back!
    hmm.. o sa caut pe internet site-ul... de curiozitate. :D
    oricum, amuzant postul. ;)

  1. Anonim spunea...:

    link!!!!
    posteaza link
    ramona a postat si ea interviuri cu vedetele din noul ei film:))
    http://www.youtube.com/user/ramonatwilight

  1. Carmen spunea...:

    GGT esti cam proasta, scuza-ma ca ti-o spun asa direct. Pai tu esti revoltata ca scriitoarele se cred vedete, dar esti prima care le sufla in fund. Ce scrie pe poza aia? The one and only source into the scandalous lives on Twilight elite. Pai cu asta ai spus totul si le-ai urcat pe un podium. TU le faci sa se simta importante prin infiintarea acestui blog si prin faptul ca scrii despre ele. TU le pui in lumina reflectoarelor si le faci sa se creada vedete.

  1. mIddLe~PrInCeSs spunea...:

    Lol :|
    Ummm,nu ca nu mi-ar placea blogul tau si nici nu zic ca nu m-am enervat cand ai zis niste lucruri nasoale despre blogul meu care au facut-o pe Ella sa imi atraga atentia (acest lucru nu mi-a picat bine..Deloc.) Carmen nu are dreptate ca te-a insultat asa pe fata,dar este adevarat ce a scris mai departe.
    Si despre Ramona..Sincer nu vad de ce trebuie sa ne ofticam pe ea atata.Adica face un filmulet,da si? A dat autografe,asa si care-i treaba? Asta e norocul ei. Atat am avut de zis.A si apropo,sper sa gasesti si alte stiri mai interesante decat sa critici blogurile altora,pt ca nici noi nu ne batem joc de al tau,ok? Sa ai un an nou fericit!

  1. Vio spunea...:

    Carmen, ai tot respectul meu.
    Asta cu barfa, e ca si cum insisti sa te pocnesc in fata. Si de obicei nu refuz persoanele care implora cu atat disperare.

  1. rRosemaRy spunea...:

    si care e problema ta cu blogul meu?:|
    eu l-am facut pentru ca imi place si nu ai NICIUN drept sa ma critici pentru asta:|

Trimiteți un comentariu