Bloguri Twilight

vineri, 24 decembrie 2010
Salutare, tot eu! Ma gandeam sa scriu putin despre blogurile Twilight. De ceva timp, caut un blog care sa imi placa. Nu am gasit. Sunt unele bunicele, dar niciunul asa cum as vrea eu. Si se pare ca blogurile Twilight sunt intr-o continua schimbare.Stati sa vedeti la ce ma refer:

Un click pe READ MORE.

  • Stiri Twilight- un blog bun pe vremuri, cu un numar nu impresionant de stiri, dar ok. Si dintr-o data, Eve dispare din peisaj pentru cateva luni de zile. Blogul se afla in cadere libera si apoi reapare Eve. Incearca sa il ridice, schimba chestii pe acolo, inclusiv pune un banner absolut oribil. Si acum, blogul nu mai e ce a fost, are cateva articole traduse interesante, cam putine, si atat. Slabut...
  • Twilight Hot News- un blog pe care s-a postat tot timpul haotic, dupa parerea mea. Ella a mers pe ideea de cantitate, nu de calitate, dar daca te miscai asa ca prin labirint gaseai si stirile interesante. Si dintr-o data dispare si Ella. Zici ca suntem intr-un film SF regizat prost. Blogul cade mai tare si mai de sus decat StiriTwilight, zile sau chiar saptamani la rand nu se posteaza nimic. Apoi reapare Ella. Schimba si ea aspectul, cu un fundal oribil care s-ar asorta cu bannerul lui Eve. Blogul arata mai "ciufulit" ca niciodata.
  • Twilight Lovers Blog- unul dintre blogurile aparute ca ciupercile dupa ploaie, destul de slabut la inceput, dar care intre timp a inceput sa semene a blog ok. Si ca sa ne urmam SF-ul, Ramona a disparut. Nu de tot, ca si colegele ei de breazla mai sus numite, dar posturile s-au rarit, desi din cate am vazut echipa blogului s-a dublat. Un zvon spune ca ar avea probleme de sanatate, un  altul zice ca s-a cam plictisit de blog, unii chiar sunt de parere ca ea isi dedica mai mult timp blogului The vampire diaries, lasand-ul pe cel Twilight in voia sortii, sau in voia celor 3 autori care nu posteaza mai nimic.

Cam asta ar fi...cat despre celelalte bloguri Twilight existente, poate vom vorbi in alt post.

7 comentarii:

  1. *Ioana spunea...:

    Asa mai merge :-B. Suna ca si o simpla parere :-??

  1. Alexandra spunea...:

    sincer,imi place intr-un fel...sunt sigura ca adminii acelor bloguri nu se vor simti bine,dar mie imi place fiindca mi se pare ca stii sa scrii.

  1. *Ioana spunea...:

    eu nu am de ce sa ma supar, are dreptate :-?? Fiecare lucru are partile lui bune si mai putin bune:D

  1. elena spunea...:

    Mah...mie imi place aspectul asa ca...:-?? imi pare rau de tine.
    E OK sa iti spui parerea. Si am precizat ca nu vreau ca blogul sa fie plin de stiri dinacelea fara vreun rost. Azi dimineata ma gandeam la ce ai spus si tu...cantitate nu calitate...urata treaba am facut. Cel mai probabil voi posta cam o stire pe zi...eu ma refer si mi-as ruga colegele sa faca si ele aceeasi chestie. Sa posteze ceva interesant care chiar merita pus in atentia cititorilor.
    E Ajunul. Te-am pupacit GGT. :)

  1. Anonim spunea...:

    Auziti? Ia intrati putin pe www.stiritwilight.blogspot.com ...
    Bannerul realizat de mine e tot oribil?

  1. Anonim spunea...:

    hmm.. nimic scandalos, ai fost cuminte intr-un fel in postul asta.
    ti-ai exprimat parerea..
    e chiar Ok.
    eh, se mai strecoara si niste pareri mai directe pe acolo, dar trecem cu vederea, ca-s sarbatorile. ;;)
    frumos. :)

  1. Cărți Alese spunea...:

    Banuiesc ca ai ceva personal cu Stiri Twilight blog?

    Ella a spus ca e ocupata cu scoala deci nu-i nimic grav. Blogul merge ca pe roate :D.

    PS: :D Esti mai cuminte :)!

Trimiteți un comentariu