Ella a pierdut competitia

duminică, 23 ianuarie 2011
Tocmai ea, care se crede cea mai buna, nu a reusit sa devina autor pe blogul liceului ei. 
Au intrat in concurs 4 concurenti, printre care si Ella, care au scris cateva posturi despre liceu. Dar colegilor ei din Moisil nu le-a placut ce a scris si nu au vrut-o ca autor de blog.
Ups, Ella! Ce sa faci, nu poti sa fii mereu invingator. Stii cum se zice: orice sut in fund e un pas inainte!


Dovada:


Cine doresti sa fie urmatorul tau blogger ?
  • Tirdea Cosmin (32%, 102 Votes)
  • Chircov Cristina (26%, 81 Votes)
  • Andriol Elena (24%, 76 Votes)
  • Smolenic Daniel (18%, 57 Votes)
Total Votanti: 316

11 comentarii:

  1. Anonim spunea...:

    =)) pe bune mi-ai amintit de gg, adica adevarata gg din serial, mai bine te axezi pe asta si nu mai pui porcariile de recenzi ca nu le suport =))

  1. -A. spunea...:

    Un mic sfat ?! "Do something with your life ! "

  1. elena spunea...:

    Stii, macar faci lumea cunoscuta. :))
    Nu stiu despre tipul ala care a iesit pe locul 4, dar eu chiar colaborez cu tipii aia 4 care au blogul. :))

    http://moisilist.com/2011/01/moisinews/ - dovada:))
    Grea e viata cand nu esti pus in tema. Apreciez totusi efortul tau de informare. :))

  1. Colaborezi dar nu esti autor pe blog. N-o mai da pe dupa garduri.

  1. --A spunea...:

    AI o ciuda pe elena... O invidioasa care ar face orice sa aiba un blog popular ca THN.Dar nu o sa reusesti NICIODATA GGT!

    Bafta Elena in continuare in tot ceea ce faci! :)

  1. Un blog ca THN adica praf?Nu merci

  1. elena spunea...:

    Iti multumesc A, oricine ai fi.
    Nu e vorba ca o dau dupa garduri, doar ca...tu chiar nu esti de la mine din liceu ca sa stii cum merg treburile. Serios. Nu ma deranjezi deloc, ba chiar sunt asa amuzata de ce scrii si de asta vizitez zilnic bloguletul asta plin de critici:))

    Cu THN nu va mai fi niciodata la fel, degeaba incerc eu sa mai fac cate ceva cand am timp. Ma bucur doar ca atunci cand am iubit ceva, m-am daruit trup si suflet ca sa iasa bine ceea ce am vrut sa fac. THN va ramane o amintire frumoasa. Am legat cel putin o prietenie care nu se va pierde si am invatat multe lucruri.

  1. -A. spunea...:

    Ok...Inca o A ! Adica e "--A" ei bine eu sunt "-A." deci cea de mai sus care i-a luat apararea Elenei nu sunt eu;) . Asa...Si inca ceva . Elena ? Si mie imi pare rau ca s-a luat de tine ! Dar priveste partea plina a paharului , macar ea a atras atentia asupra ta ! So..You are the star , E. ! Dar in sensul bun al cuvantului ! :*

  1. Just another hippie human spunea...:

    Hey GGT..ai obs ca Ramona, iar administreaza TLB singura?:)) Se pare ca "prietenele ei" au parasit'o =)))

  1. Anonim spunea...:

    Ma,macar THN a avut momentele lui de glorie,asta nu o sa aiba niciodata asa ceva..

  1. -A. spunea...:

    GGT , ti-a mancat pisica limba ?! :))

Trimiteți un comentariu